Polacy ruszyli do sklepów po krajowe jabłka
Promocja w ramach akcji „Jem bo polskie" daje doskonałe efekty. W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa.
piotr mazurkiewicz
Największe sieci handlowe działające w Polsce, skupione w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD), postanowiły wspólnie zareagować na problem nadpodaży jabłek, jaki pojawił się po wprowadzeniu embarga na ich import do Rosji.
Sukces akcji
8 października rozpoczęły wspólną kampanię „Jem bo polskie", która, jak się właśnie okazało, przynosi już doskonałe efekty, zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedaż jabłek, ale również innych krajowych owoców, a także warzyw.
– Wstępne podsumowania wskazują, że w odniesieniu do sprzedaży z zeszłego roku w porównywanym okresie można mówić o wzroście sprzedaży jabłek od 20 do 100 procent. W ramach kampanii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta