Polska firma ubiera dzieci na świecie
MÓJ BIZNES | Właściciel Coccodrillo sprzedaje odzież już na czterech kontynentach. Ale to najbliższe lata mają być przełomowe dla ekspansji zagranicznej firmy.
MACIEJ RUDKE
CDRL zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży dziecięcej pod marką Coccodrillo. Firma dynamicznie się rozwija i zarząd nie ma wątpliwości, że jest to cel także na kolejne lata.
– Chcemy utrzymać tempo budowy sieci sklepów w Polsce. W 2014 r. zwiększyliśmy ją o 27 salonów i chcemy, żeby w 2015 r. wynik był podobny. Nie zapominamy o rynkach zagranicznych. Będziemy się rozwijać tam, gdzie jesteśmy zadowoleni z biznesu i postawy naszych partnerów, przyglądamy się też nowym krajom. Jednak dziś za wcześnie na konkrety – mówi Marek Dworczak, prezes i jeden z dwóch głównych akcjonariuszy CDRL.
Ważny sklep internetowy
Obecnie firma ma w Polsce 79 sklepów własnych i 135 agencyjnych. Dodatkowo w Unii Europejskiej ma jeden sklep własny i 52 agencyjne oraz 72 placówki typu „shop in shop". To nie wszystko, bo poza Europą działają jeszcze 22 salony pod szyldem Coccodrillo, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach, Brazylii.
– Teraz bardzo ważne jest otwarcie nowego sklepu internetowego, co zresztą również było jednym z naszych celów emisyjnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta