Fiat liczy na przełom
SALON SAMOCHODOWY | Debiut aut Google i Apple może zmienić branżę motoryzacyjną.
DANUTA WALEWSKA z Genewy
Fabryka w Tychach może się czuć spokojna. Gama „500" to modele, które będą przede wszystkim produkowane w przyszłości – powiedział „Rzeczpospolitej" Olivier Franoçis, szef marki Fiata w koncernie Fiat Chrysler Automobiles.
– Nie zamierzamy jednak jako Fiat być marką masową obecną we wszystkich segmentach rynku – zastrzegał się podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie dyrektor generalny FCA Sergio Marchionne.
Zespół projektantów Fiata eksperymentuje z różnymi wersjami „500". Był już model Gucci z charakterystycznymi zielono-czerwonymi paskami, był Barbie – różowa, cukierkowa w środku, produkowana na rynek japoński. Podczas genewskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta