Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Widz kocha „Disco polo”

02 czerwca 2015 | Pierwsza strona | UZ
1,8 mln widzów „50 twarzy Greya” hit kwartału w polskich kinach
źródło: UIP
1,8 mln widzów „50 twarzy Greya” hit kwartału w polskich kinach
819 tys. widzów „Disco polo” krajowa komedia, zajęła 4. miejsce
źródło: Next Film
819 tys. widzów „Disco polo” krajowa komedia, zajęła 4. miejsce

Podzielone są zdania, czy polskim kinom uda się pobić rekord z 2014 r., gdy sprzedały ponad 40 mln biletów. Wprawdzie wyniki pierwszego kwartału wróżą branży kolejny sukces (frekwencja wzrosła o 16,5 proc., do 14 mln widzów), ale czy ta tendencja się utrzyma – pewne nie jest.

Pomóc mogą polskie filmy, których premiery skumulują się jesienią, i stojący amerykańskimi seriami czwarty kwartał. W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku na polskie filmy sprzedało się 2,6 mln biletów, z czego 1,6 mln na dwie komedie: „Disco polo" i „Wkręceni 2".

 

Wydanie: 10156

Wydanie: 10156

Spis treści
Zamów abonament