Bez wydarzeń sportowych telewizory tracą rynek
Zainteresowanie nowymi modelami spadło. Przełom dopiero w 2016 roku.
piotr mazurkiewicz
Telewizory to największa część rynku sprzętu RTV, dlatego są w centrum uwagi nie tylko producentów, ale i detalistów. Bieżący rok nie zapowiadał się dobrze i ostatnie dane potwierdzają, iż rynek się kurczy. Według firmy DisplaySearch w kwietniu przychody ze sprzedaży paneli spadły o 8 proc.
Dla modeli używanych do produkcji telewizorów w ujęciu ilościowym widać jeszcze zwyżki, i to nawet dwucyfrowe, ale jeśli chodzi o panele do produkcji tabletów, to widać już spadki o 15 proc. w ujęciu rocznym. W nieco mniejszym stopniu spada zainteresowanie panelami wykorzystywanymi do produkcji monitorów.
Rynek w dołku
Wśród detalistów nastroje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta