Cenna nagroda wesprze ambitną młodą markę
Marki | Warta 400 tys. zł kampania czeka na laureata konkursu „Rzeczpospolitej".
Anita Błaszczak
Już po raz piąty „Rzeczpospolita" organizuje unikalny konkurs Młoda Marka Sukcesu, w którym promujemy ambitne firmy budujące dobre, rodzime znaki towarowe. Uczestnicy konkursu mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczna nagrodę.
Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł ufundowana przez PKO Bank Polski, który od początku jest partnerem projektu.
Magazyn zaufania
Jak podkreśla prezes banku Zbigniew Jagiełło, zaangażowanie PKO BP w promocję młodych polskich marek jest potwierdzeniem wiary, że rozwój kapitału społecznego przekłada się na zdolność budowania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta