Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Możliwości ekspansji polskich firm za granicą

07 września 2015 | Ekonomia

Nasz rynek od dawna jest dla polskich przedsiębiorstw za mały. Jakiej pomocy potrzebuje biznes, 
by rozwijać się za granicą?

Udział eksportu w naszym PKB w ostatnich latach systematycznie rośnie. Trend ten ma się utrzymać w przyszłości. Co ważne, za zagraniczną sprzedażą coraz częściej podążają inwestycje polskich spółek. W jaki sposób rząd może wspierać międzynarodową ekspansję naszych firm? Czy w ogóle powinien to robić?

W panelu „Możliwości ekspansji i rozwoju polskich firm za granicą", połączonym z prezentacją 5. rankingu polskich firm za granicą, wezmą udział: Janusz Piechociński, wicepremier i minister gospodarki; Katarzyna Kacperczyk, podsekretarz stanu w MSZ; Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK; Adam Purwin, prezes PKP Cargo; Herbert Wirth, prezes KGHM; Krzysztof Domarecki, przewodniczący Rady Nadzorczej Seleny. —d.e.

Wydanie: 10237

Wydanie: 10237

Spis treści

Pomocnik. Podatki

Zamów abonament