PKP S.A. społecznie odpowiedzialna
Nieco ponad trzy lata temu Grupa PKP rozpoczęła zakrojone na szeroką skalę zmiany, których celem było przekształcenie nieefektywnego i negatywnie postrzeganego przedsiębiorstwa w nowoczesną i skoncentrowaną na klientach firmę.
Wtym czasie radykalnie zmieniono podejście do zarządzania, wprowadzono największy w historii spółki program modernizacji dworców kolejowych i co najważniejsze – postawiono pasażera w centrum uwagi. Równolegle z optymalizacją procesów biznesowych pracowano nad stworzeniem sprawnych mechanizmów wzmacniania relacji z interesariuszami i wprowadzania zasad zrównoważonego rozwoju.
PKP S.A. realizuje liczne działania w myśl idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Do najważniejszych należą: poprawa bezpieczeństwa, dbanie o rozwój lokalnych społeczności, wspieranie procesów zarządczych, a także tworzenie przyjaznego miejsca pracy.
Dla młodych i zdolnych
We wrześniu PKP S.A. ogłosiła, zorganizowany we współpracy z Fundacją Grupy PKP, Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości i Business Link, konkurs Startup Round na innowacje dla PKP S.A. Spośród nadesłanych projektów komisja wybrała pięć najlepszych. 22 października na dworcu Wrocław Główny jury wskazało zwycięski projekt. Wyboru dokonywali Piotr Ciżkowicz i Jarosław Bator, członkowie zarządu PKP S.A., Paweł Wojciechowski, prezes Fundacji Grupy PKP, Dariusz Żuk, założyciel i prezes Business Link Poland oraz Jasiek Mela, założyciel Fundacji Poza Horyzonty. Zadaniem uczestników...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta