James Bond w golfie
W swetrze, golfie, nie w aucie. Choć gdyby Volkswagen zapłacił, to kto wie?
– Rolex? – pyta Vesper Lynd. – Omega – odpowiada James Bond. – Piękna... – zachwyca się jego rozmówca. Brzmi to trochę jak dialog z niezbyt wyrafinowanej reklamy i rzeczywiście nim jest. Reklama nosiła tytuł „Casino Royale", grał w niej Daniel Craig i miliony ludzi płaciło za bilety, by obejrzeć ją w kinie.
W „Widmie", najnowszym filmie o agencie 007, również nie brakuje lokowania produktów, choć nie jest ono aż tak nachalne. Tylko dwie marki samochodów (Rolls-Royce i Aston Martin) oraz jeden producent broni (Sig Sauer)...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta