Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska biżuteria świetnie przyjęta w Katarze

25 listopada 2015 | Ekonomia

Jubilerska marka Ania Kruk przygotowuje w tym kraju 
już drugi butik.

Marka Ania Kruk powstała trzy lata temu, ma dziesięć salonów w Polsce i już rusza za granicę. – Latem otworzyliśmy w Dausze pierwszy salon, w marcu powinien ruszyć kolejny, też w Katarze. W perspektywie 1,5 roku myślimy o otwarciu czterech butików w regionie. Poza Katarem perspektywiczne rynki to m.in. Arabia Saudyjska – mówi „Rz" Anna Kruk, dyrektor kreatywna marki.

Bliski Wschód to region coraz bardziej perspektywiczny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10304

Wydanie: 10304

Spis treści
Zamów abonament