Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra marka pracodawcy zyskuje na wartości

15 czerwca 2016 | Ekonomia
Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy
Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor ds. rozwoju Antal
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor ds. rozwoju Antal
Małgorzata Sarzalska, dyrektor w Departamencie Analiz Ekonomicznych i Prognoz, MRPiPS
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Małgorzata Sarzalska, dyrektor w Departamencie Analiz Ekonomicznych i Prognoz, MRPiPS
Bożena Stępień, dyrektor personalna, Laboratorium Kosmetyczne  Dr Irena Eris
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Bożena Stępień, dyrektor personalna, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Michał Szot, członek zarządu, dyrektor programowy, Studio Wiedzy
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Michał Szot, członek zarządu, dyrektor programowy, Studio Wiedzy
Anna Łukawska, ekspert ds. Employer Branding PwC
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Anna Łukawska, ekspert ds. Employer Branding PwC
źródło: Rzeczpospolita

Employer branding, czyli budowanie mocnego wizerunku na rynku pracy, to obecnie jedno z głównych wyzwań firm, nawet tych, które mają silne biznesowe brandy.

Anita Błaszczak

Jak umiejętnie budować dobry wizerunek firmy jako pracodawcy i jakich pułapek w tym procesie trzeba unikać – zastanawiali się uczestnicy panelu „Employer branding – od działania do komunikacji" zorganizowanego w ramach II Forum HR „Rzeczpospolitej". – Nie wystarczy wiedzieć, że trzeba budować employer branding. Trzeba jeszcze robić to we właściwy sposób, co jest trudnym zadaniem, gdyż EB łączy elementy marketingu, rekrutacji i HR – zwracała uwagę Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor ds. rozwoju w firmie rekrutacyjnej Antal, która świadczy też usługi z doradztwa HR i employer brandingu (w skrócie EB).

Jak przypominała, budowa wizerunku firmy rozpoczyna się dużo wcześniej, zanim rozpocznie ona poszukiwanie kandydatów do pracy. I nie wystarczą tu narzędzia marketingu rekrutacyjnego, w tym umiejętne zaprezentowanie się w ofertach zatrudnienia czy na targach pracy.

EB w każdym obszarze

Michał Szot, dyrektor programowy firmy Studio Wiedzy i ekspert ds. employer brandingu, zaznaczał, że wielu pracodawców myśli o EB głównie w kontekście marketingu rekrutacyjnego, podczas gdy jest to wierzchołek góry lodowej. Budowę marki pracodawcy trzeba zacząć od zbadania opinii o firmie – zarówno na zewnątrz (zwłaszcza w internecie), jak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10471

Wydanie: 10471

Spis treści
Zamów abonament