Dyskonty rozdają karty w napojach
Do 2020 roku nasze wydatki na napoje bezalkoholowe zwiększą się do niemal 25 mld zł. Ich rosnącej popularności nie powinny zaszkodzić nawet wpadki wizerunkowe największych marek.
Beata Drewnowska
W środę wieczorem do bolesławieckiego szpitala trafił 31-letni mężczyzna z poparzonym przełykiem. Z ustaleń policji wynika, że wypił oryginalnie zapakowaną gazowaną wodę Żywioł produkowaną w Mirosławcu przez firmę Żywiec Zdrój, lidera polskiego rynku wody butelkowanej w Polsce.
W czwartek firma zapewniała, że wstępne ustalenia inspekcji sanitarnej „pozwalają stwierdzić brak powiązania bieżącej produkcji z zaistniałą sytuacją, a bezpieczeństwo innych produktów oraz wody gazowanej z innych dni produkcji nie zostało w jakikolwiek sposób podważone". O sprawie zrobiło się jednak głośno, a na markę posypała się fala krytyki w internecie.
Woda będzie zyskiwać
–...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta