Rośnie wpływ klienta na kształt produktu
Czwarta rewolucja przemysłowa niesie więcej szans niż zagrożeń – uważa dyrektor Branż Digital Factory oraz Process Industries and Drives w spółce Siemens.
Rz: Jak rozumieć koncepcję przemysłu 4.0?
Tomasz Haiduk: Czwarta rewolucja przemysłowa, dokonująca się na naszych oczach, jest naturalną konsekwencją rozwoju technologicznego i należy się do niej dobrze przygotować. Dla firmy przemysłowej oznacza to konieczność inwestycji w nowe, doskonalsze technologie, ale także zmianę podejścia do rynku. Klient będzie mógł teraz wybierać wśród zaawansowanych technologicznie produktów w sposób jeszcze bardziej wybiórczy i zindywidualizowany. Już teraz ma dostęp do bardzo szerokiej oferty produktowej zaspokajającej jego szczególne upodobania. Jednak wraz z rozwojem technologii cyfrowych będzie miał coraz większy wpływ na ostateczny kształt produktu, od projektu po finalną postać....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta