Ubezpieczeniowa wojna o małe firmy
Coraz więcej Polaków kupuje prywatne polisy zdrowotne. Towarzystwa walczą o ogromne pieniądze, już nie tylko od klientów indywidualnych i dużych pracodawców.
Regina Skibińska
PZU poszerzyło ofertę o produkt Zdrowy Biznes, skierowany do przedsiębiorców prowadzących jedno- lub dwuosobową działalność gospodarczą. To oferta dla ponad miliona samozatrudnionych. Pozwoli im oraz ich rodzinom niedrogo (składka wynosi od 60 do 130 zł miesięcznie) zapewnić sobie dostęp do prywatnej opieki medycznej. Niejasne jest natomiast, czy będą mogli skorzystać z odliczeń składki od podatku – organy podatkowe zajmują niejednolite stanowisko w tej sprawie.
To kolejny produkt zdrowotny ubezpieczeniowego giganta. Kluczowym produktem PZU jest grupowa opieka medyczna, w ramach której towarzystwo umawia ponad 100 tys. wizyt lekarskich w miesiącu.
Aplikacja do skanowania
Prywatne ubezpieczenia zdrowotne to ciągle niszowe produkty, ale ten sektor dynamicznie rośnie. Dane Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) za cały 2016 rok wskazują, że liczba osób posiadających dodatkowe polisy zdrowotne zwiększyła się o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta