Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak układać relacje z bankami prowadząc hotel rodzinny

04 sierpnia 2017 | Dobra Firma

Lato. Myślę - urlop, mówię – hotel. A hotel, zwłaszcza rodzinny, to poza życiową pasją, często także „plecak" z kredytami i trudne relacje z bankami.

Jakiego typu problemy najczęściej napotykamy wspierając hotele rodzinne przy optymalizacji kosztów finansowych?

1. Braki w standaryzacji zarządzania.

Jesteśmy narodem gościnnym. Często nadajemy taki charakter naszym hotelom rodzinnym, jednak wyobrażenie właściciela o efektach gościnności rozmija się często z odczuciem gościa. Dlaczego? Więcej podróżujemy po świecie, więc więcej wymagamy, nawet podświadomie. Nie jesteśmy gotowi płacić za braki w jakości, które dostrzegamy.

2. Braki jasnych celów sprzedażowych.

Hotel rodzinny to często duży pracodawca w okolicy. Pracuje w nim rodzina, znajomi. Jako właściciele mamy kłopot z egzekwowaniem realizacji konkretnych celów, np. w zakresie aktywności. Często...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10818

Wydanie: 10818

Spis treści
Zamów abonament