Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsument pod lupą sztucznej inteligencji

09 maja 2019 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Sztuczna inteligencja będzie badać nasze emocje
źródło: Shutterstock
Sztuczna inteligencja będzie badać nasze emocje

Tylko co trzeci nowy produkt okazuje się sukcesem. Zmienić taką sytuację mają nowe technologie, wdrażane po to, aby skuteczniej poznawać opinie klientów.

 

Firmy stawiają na innowacyjne rozwiązania z takich powodów jak potencjalne oszczędności, rynkowy trend czy chęć dorównania konkurencji – wynika z opinii gości wygłaszanych podczas pierwszego dnia konferencji SAPPHIRE NOW w Orlando na Florydzie. To już 30. edycja jednego z największych spotkań branży IT na świecie, a tegoroczne przyciągnęło aż 30 tys. gości.

Prezes kontra nabywca

Obok otwierających debaty tematów, jakich można się w tego rodzaju gremiach spodziewać, czyli blockchain, big data czy sztuczna inteligencja, wyjątkowo dużo mówiono także o zwrocie w kierunku klientów i konieczności skuteczniejszego poznawania ocen i potrzeb konsumentów. Bez tego zbyt wiele inwestycji kończy się bowiem porażką. – 2/3 nowych produktów wprowadzanych na rynek to niewypały. Wiele firm wciąż nie zdaje sobie z sprawy z ogromnej luki między oczekiwaniami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11350

Wydanie: 11350

Spis treści
Zamów abonament