Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki nie chcą odpowiadać za oszustów i złodziei

19 czerwca 2019 | Prawo | Mateusz Rzemek

Oszukany klient, który stracił pieniądze z konta, powinien 
odzyskać je w ciągu dnia. Przybywa jednak spraw, gdy banki odmawiają zwrotu. Mateusz Rzemek

 

Rzecznik finansowy alarmuje: przybywa skarg na banki, które nie chcą ponosić ryzyka kradzieży pieniędzy z konta, gdy doszło do tego wskutek oszustwa. Taki obowiązek wynika z art. 46 ustawy o usługach płatniczych.

– Coraz częściej docierają do nas skargi od klientów, którym nie udało się odzyskać pieniędzy skradzionych z konta w wyniku oszustwa, bo bank uznał, że klient niewłaściwie je zabezpieczył – mówi Aleksandra Wiktorow, rzecznik...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11385

Wydanie: 11385

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament