Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skala ma znaczenie, także dla klimatu

15 listopada 2019 | Dodatki Jednodniowe
≥McDonald’s dąży do pozyskiwania wołowiny z hodowli prowadzonych w zrównoważony sposób
źródło: AdobeStock
≥McDonald’s dąży do pozyskiwania wołowiny z hodowli prowadzonych w zrównoważony sposób

ŻYWNOŚĆ | Dzięki globalnemu zasięgowi biznesu każda zmiana nabiera znaczenia

 

Patrząc poprzez pryzmat możliwości, jakie daje globalna skala prowadzenia biznesu, McDonald's postanowił aktywnie włączyć się w działania na rzecz ochrony środowiska i klimatu. Filozofia firmy w tej dziedzinie dotyczy przede wszystkim działań na rzecz redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz w obszarze opakowań i recyclingu.

Globalna siła oddziaływania

Firma nazwała swoją strategię działań na rzecz środowiska „Scale for Good" („Skala na rzecz dobra"). Nieprzypadkowo. Pod marką McDonald's na całym świecie działa 37 tys. restauracji, które każdego dnia obsługują 69 mln gości.

W Polsce działa ponad 420 restauracji. Ponad 85 proc. z nich prowadzonych jest przez franczyzobiorców – polskich przedsiębiorców działających ściśle w ramach lokalnych społeczności. To oni tworzą skalę biznesu McDonald's. Dzięki nim każda zmiana, którą wprowadza firma, nabiera znaczenia. W naszym kraju restauracje McDonald's odwiedza codziennie niemal 800 tys. osób. Decyzje, które podejmuje firma, mogą kształtować ich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11509

Wydanie: 11509

Spis treści

Reklama

Walka o klimat. Wyzwania dla Polski, Europy i Świata

Komunikaty

Dodatki Jednodniowe

Branża między młotem a kowadłem
Chiny mogą być partnerem UE w ambitnej polityce klimatycznej
Efektywny recykling odpadów wymaga szerokiej współpracy
Energia do aut elektrycznych z źródeł przyjaznych środowisku
Energia do samochodów na prąd nie powinna pochodzić z węgla
Globalni liderzy też chcą walczyć ze zmianami klimatycznymi
Gospodarka obiegu zamkniętego w praktyce
Każdy z nas musi wziąć udział w budowie lepszego świata
Kończy się czas kopania węgla na Górnym Śląsku
Kraje rozwijające się są liderami transformacji energetycznej
Miasta – klimatyczni liderzy?
Mniej dwutlenku węgla i plastiku, więcej innowacji i edukacji
Moda na wspólnotyzm
Musimy się zastanowić, jak chcemy żyć w następnych dekadach
Musimy zmniejszyć zużycie zasobów
Nowe wymagania UE dla produktów jednorazowych z plastiku
Nowy zielony ład dla Górnego Śląska
PGE weszła na drogę transformacji
Pod względem wyrzucania śmieci dogoniliśmy już Zachód
Podziel się energią z sąsiadem
Polska musi się obudzić
Potrzebujemy zielonego otwarcia
Prawa fizyki mają politykę w poważaniu
Przebić się przez wyborczy szum
Przyszłość zamiast katastrofy
Prąd prosto z… magazynu
Pytania o górnictwo przyszłości
Rząd musi rozwiązać problem wody
Skala ma znaczenie, także dla klimatu
Społeczeństwa i firmy w drodze do neutralności klimatycznej
Ubrania coraz bardziej ekologiczne
W czasach klimatycznego kryzysu to odnawialnie źródła energii są szansą
W trosce o biznes, ludzi i planetę
W trosce o środowisko
Wyboista droga do zeroemisyjności
Wyzwania w transformacji polskiego sektora energetycznego
Wyzwanie: zrównoważone korzystanie z zasobów
Zużycie tworzyw sztucznych na świecie będzie rosło

Nieprzypisane

Zamów abonament