Skala ma znaczenie, także dla klimatu
ŻYWNOŚĆ | Dzięki globalnemu zasięgowi biznesu każda zmiana nabiera znaczenia
Patrząc poprzez pryzmat możliwości, jakie daje globalna skala prowadzenia biznesu, McDonald's postanowił aktywnie włączyć się w działania na rzecz ochrony środowiska i klimatu. Filozofia firmy w tej dziedzinie dotyczy przede wszystkim działań na rzecz redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz w obszarze opakowań i recyclingu.
Globalna siła oddziaływania
Firma nazwała swoją strategię działań na rzecz środowiska „Scale for Good" („Skala na rzecz dobra"). Nieprzypadkowo. Pod marką McDonald's na całym świecie działa 37 tys. restauracji, które każdego dnia obsługują 69 mln gości.
W Polsce działa ponad 420 restauracji. Ponad 85 proc. z nich prowadzonych jest przez franczyzobiorców – polskich przedsiębiorców działających ściśle w ramach lokalnych społeczności. To oni tworzą skalę biznesu McDonald's. Dzięki nim każda zmiana, którą wprowadza firma, nabiera znaczenia. W naszym kraju restauracje McDonald's odwiedza codziennie niemal 800 tys. osób. Decyzje, które podejmuje firma, mogą kształtować ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta