Decyduje atrakcyjność marki pracodawcy
> Sylwia Bilska general manager, Edenred Polska
Jakie czynniki i działania decydują dzisiaj i będą decydować w najbliższych latach o tym, że firma jest atrakcyjnym pracodawcą będącym w stanie przyciągać, utrzymywać i odpowiednio motywować dobrych pracowników?
Atrakcyjność marki pracodawcy jest obecnie kluczem jej rozwoju. Tym, co ją stanowi, nie jest wyłącznie potencjał finansowy firmy, ale przede wszystkim umiejętne zarządzanie ludźmi, budowanie dialogu z pracownikiem oraz inwestycje w obszarze wellbeingu miejsca pracy. Te elementy nabierają obecnie coraz większego znaczenia.
Być albo nie być w firmie – jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta