Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polscy klienci doskonale wiedzą, co oznacza segment premium

15 listopada 2019 | Ekonomia i rynek
źródło: materiały prasowe

Umacniamy współpracę z firmami świadczącymi usługi finansowe, powiększamy sieć dilerską, budujemy trwałą infrastrukturę sprzedaży. I mamy solidną bazę do wzrostu – mówi Jean-Phillippe Parain, prezes BMW Europe. danuta walewska

 

Czy wierzy pan w spowolnienie na europejskim rynku motoryzacyjnym?

Może w mniejszym stopniu jest to spowolnienie niż zmiany w funkcjonowaniu rynku. Już w czasie Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie we wrześniu znacząco zredukowaliśmy rozmiary naszego stoiska do jednej trzeciej powierzchni, jaką wynajęliśmy dwa lata temu. Nie wynika to wyłącznie z oszczędności, chociaż – to prawda – dzisiaj, nie tylko w motoryzacji oszczędzają wszystkie firmy. W naszym przypadku jednak powodem jest zmiana podejścia do klienta.

Na czym dokładnie polega to odmienne podejście? Przecież na targi samochodowe nadal przychodzą tłumy ludzi. I nadal do dobrego tonu należy kupowanie aut prosto z wystawy.

Teraz jednak oprócz zwyczajowego udziału w targach samochodowych stworzyliśmy platformę NextGen, pokazaliśmy ją w Monachium w czerwcu w tym roku. Tam pokazaliśmy, w jaki sposób zamierzamy w przyszłości wykorzystywać najbardziej zaawansowane technologie w usługach i komunikacji. Tego nie pokaże się podczas salonu samochodowego, gdzie liczą się przede wszystkim nowe modele, a dopiero potem nowe technologie, jakie ze sobą przyniosą. Taki podział w komunikowaniu się z rynkiem zamierzamy utrzymać także w przyszłości. Z tego właśnie powodu mniej pieniędzy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11509

Wydanie: 11509

Spis treści

Reklama

Walka o klimat. Wyzwania dla Polski, Europy i Świata

Komunikaty

Dodatki Jednodniowe

Branża między młotem a kowadłem
Chiny mogą być partnerem UE w ambitnej polityce klimatycznej
Efektywny recykling odpadów wymaga szerokiej współpracy
Energia do aut elektrycznych z źródeł przyjaznych środowisku
Energia do samochodów na prąd nie powinna pochodzić z węgla
Globalni liderzy też chcą walczyć ze zmianami klimatycznymi
Gospodarka obiegu zamkniętego w praktyce
Każdy z nas musi wziąć udział w budowie lepszego świata
Kończy się czas kopania węgla na Górnym Śląsku
Kraje rozwijające się są liderami transformacji energetycznej
Miasta – klimatyczni liderzy?
Mniej dwutlenku węgla i plastiku, więcej innowacji i edukacji
Moda na wspólnotyzm
Musimy się zastanowić, jak chcemy żyć w następnych dekadach
Musimy zmniejszyć zużycie zasobów
Nowe wymagania UE dla produktów jednorazowych z plastiku
Nowy zielony ład dla Górnego Śląska
PGE weszła na drogę transformacji
Pod względem wyrzucania śmieci dogoniliśmy już Zachód
Podziel się energią z sąsiadem
Polska musi się obudzić
Potrzebujemy zielonego otwarcia
Prawa fizyki mają politykę w poważaniu
Przebić się przez wyborczy szum
Przyszłość zamiast katastrofy
Prąd prosto z… magazynu
Pytania o górnictwo przyszłości
Rząd musi rozwiązać problem wody
Skala ma znaczenie, także dla klimatu
Społeczeństwa i firmy w drodze do neutralności klimatycznej
Ubrania coraz bardziej ekologiczne
W czasach klimatycznego kryzysu to odnawialnie źródła energii są szansą
W trosce o biznes, ludzi i planetę
W trosce o środowisko
Wyboista droga do zeroemisyjności
Wyzwania w transformacji polskiego sektora energetycznego
Wyzwanie: zrównoważone korzystanie z zasobów
Zużycie tworzyw sztucznych na świecie będzie rosło

Nieprzypisane

Zamów abonament