Palestra na billboardzie
Umożliwienie adwokatom promowania się poprzez reklamę to wielka niewiadoma. Szansa na upowszechnienie usług prawnych, ale i poważne zagrożenia etyczne.
W ostatnich miesiącach następuje iście kopernikański przewrót w adwokaturze. Najpierw jej władze umożliwiły swoim członkom łączenie profesji z biznesem, np. zasiadanie w zarządach spółek i dzielenie kancelarii z inną działalnością gospodarczą. A teraz, może już w tym tygodniu, mogą rozstrzygnąć, czy zakaz reklamowania usług adwokackich należy znieść. Dziś promowanie się w mediach czy na billboardach jest sprzeczne z kodeksem etyki zawodowej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta