Pracodawca 4.0 dba o wellbeing pracowników
Wywiad | Konieczność dopasowania benefitów do potrzeb pracowników to wyzwanie dla pracodawców – mówi Maciej Bieńkowski, Andjoy Offer Director, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska. Materiał powstał we współpracy z Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Motywacja to Święty Graal w organizacji. Pracodawcy szukają sposobów, by zwiększyć efektywność pracowników. Czy wellbeing może im w tym pomóc?
Maciej Bieńkowski: Tak. Z badania Aon „Global Employee Experience Measurement" wynika, że kluczem jest dbałość o wysoki poziom energii
i dobre samopoczucie pracowników. Coraz więcej firm posiada długofalowe strategie dbania o wellbeing, a przeszło 80 proc. uznaje je za jeden z ważniejszych elementów budowania zaangażowania pracowników. Eksperci Aon twierdzą, że trend zw. z wellbeingiem znacząco się umocnił w ostatnich latach i będzie dalej zyskiwał na znaczeniu. Wynika to z danych, które mówią, że dobrostan pracowników przekłada się wprost na wizerunek organizacji jako pracodawcy (employer branding), wzrost efektywności procesów rekrutacyjnych, a także obniżenie wskaźnika...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta