Cyfrowa Żabka
Od kilku sklepów spożywczych w Poznaniu po najbardziej zaawansowaną technologicznie sieć handlową w Polsce. Żabka już od przeszło 20 lat zajmuje szczególne miejsce w świadomości klientów. MATERIAŁ POWSTAŁ PRZY WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ ŻABKA POLSKA
Historia sieci zaczęła się w 1998 r., gdy w Poznaniu i Swarzędzu powstało siedem eksperymentalnych sklepów Żabka, które z założenia miały być „wygodną alternatywą" dla coraz szybciej rozwijającego się rynku super- i hipermarketów.
Dzisiaj to licząca ponad 6100 placówek sieć małych i wygodnych sklepów, zarządzana przez blisko 4,5 tys. franczyzobiorców każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów klientów. Przez 21 lat obecności na polskim rynku firma nie tylko ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience, ale też cały czas rozwija się dzięki wdrażanym innowacjom.
Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda klientów, którzy w ponad 6 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest transformacja cyfrowa. Dzięki niej Żabka stała się najszybciej rozwijającą się siecią spożywczą w Europie i jedną z najbardziej dynamicznych na świecie. Tylko w tym roku sieć awansowała na liście 500 największych polskich firm „Rzeczpospolitej" z 52. na 29. miejsce.
Pierwsze centrum logistyczne i pierwsze usługi
Od początku Żabka rozwijała się bardzo szybko. W 2000 r. liczyła już 400 sklepów, powstało także pierwsze centrum logistyczne,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta