Zrozumienie potrzeb klienta kluczem do sukcesu
Logistyka to jeden z najważniejszych partnerów rewolucji cyfrowej, widocznej przede wszystkim w branży e-commerce.
Specyfika branży logistycznej to wysoka innowacyjność, dynamika procesów i koncentracja na potrzebach klienta. By im sprostać, niezbędna jest odpowiednia strategia, oparta na rozwiązaniach cyfrowych, kompleksowa oferta, najnowocześniejsza infrastruktura i silne partnerstwa. Liczy się również odpowiedzialność – za klientów, pracowników i środowisko, w którym wszyscy funkcjonujemy.
Digitalizacja i nowe technologie
Digitalizacja i wykorzystanie potencjału nowych technologii zagościło w naszej świadomości wraz z rozwojem rynku e-commerce. Dzisiaj dla klientów liczy się kompleksowa oferta, wygoda, prostota w korzystaniu z usług oraz pełna elastyczność w dopasowaniu do ich potrzeb i preferencji.
Takie rozwiązania, jak: szybkie i proste zwroty, sieć OOH (przyp. red. out of home delivery), złożona z punktów POP i automatów paczkowych POP BOX, platforma do nadawania paczek paczking.pl, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta