Najważniejsze, że w Polsce będą części
Najważniejsze, że w Polsce będą części
- Gorąca rozmowa "Rz" : Tomasz Nawrot, analityk rynku motoryzacyjnego
Rudy Schlais, prezes General Motors Corp's Asia-Pacific (z prawej), i Lee Jong-dae, prezes Daewoo Motor (z lewej), podpisali wczoraj w Seulu i wymienili tekst memorandum of understanding.
(C) REUTERS
Ograniczenie produkcji General Motors i Opla w Europie jest głównym powodem, dla którego Amerykanie nie byli zainteresowani kupnem polskich zakładów Daewoo. Jak napisaliśmy we wczorajszej "Rz" w Seulu doszło ostatecznie do podpisania umowy wstępnej sprzedaży zakładów (memorandum of understanding). Negocjacje trwały prawie pięć miesięcy.
Mimo że podczas tych rozmów cały czas mówiono o tym, że transakcja ewentualnego kupna zostanie dokonana przez konsorcjum GM/Fiat, wczoraj jeszcze udział Fiata w tym przedsięwzięciu nie był pewny.
Chyba będzie lepiej
Przedstawiciele Daewoo-FSO z zadowoleniem przyjęli fakt porozumienia w Seulu. - Dla nas ważne jest, że wreszcie będzie można rozpocząć poważne rozmowy z potencjalnym inwestorem - powiedział "Rz" Janusz Woźniak, wiceprezes Daewoo-FSO. Liczy się i to, że zakłady w Pupyongu, mimo że nie zostały przejęte przez GM,
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta