Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama bez porównań

19 kwietnia 2002 | Ekonomia | WG
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Banki Niewielka poprawa koniunktury

Reklama bez porównań

Koniunktura w placówkach bankowych nieco się poprawiła w kwietniu, głównie jednak za sprawą polepszenia prognoz - poinformował wczoraj Eugeniusz Śmiłowski, prezes Pentora. Związek Banków Polskich na swoim najbliższym walnym zgromadzeniu zamierza zaproponować, aby banki nie stosowały w reklamach swoich usług elementów porównania z konkurencją.

Wskaźnik koniunktury bankowej Pengab wzrósł do 18,3 pkt., z 17,4 pkt. w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2599

Spis treści

Dobre, lepsze, najlepsze

Zamów abonament