Play mierzy w biznes
Czwarty operator komórkowy wprowadził wczoraj do swojej oferty usługi dla firm.Propozycja nowicjusza na komórkowym rynku jest sporo tańsza od tego, co promują jego potężni rywale. Realna stawka za minutę połączenia na wszystkie numery telefoniczne wynosi 0,20 – 0,28 zł netto za minutę. Stawki za połączenia wewnątrz sieci Play (w postaci dodatkowo płatnych pakietów) wynoszą od niespełna 2 do 9 groszy netto za minutę, ale są ograniczone miesięcznie do 100 – 500 min. Play liczy, że z nowej oferty skorzysta 20 – 30 tys. małych firm (czyli proporcjonalnie dużo mniej niż w innych sieciach GSM). Operator preferuje klientów, którzy będą utrzymywali w jego sieci do 25 firmowych telefonów.Wraz prezentacją nowej oferty Play poinformował, że liczba użytkowników jego sieci przekroczyła pół miliona. Dla porównania konkurenci mają po ok. 13 mln każdy. Play jednak wystartował wiosną tego roku, a jego rywale 9 – 11 lat temu.