Skuteczniejsza e-reklama
Nowe sposoby mierzenia dotarcia reklamy. Łatwiej będzie producentom dotrzeć do właściwych odbiorców
Wiosną na rynek trafić powinna wspólna oferta trzech największych krajowych sieci reklamy internetowej Ad.net, ARBOmedia i IDM.net. Zrzeszają one witryny docierające do 90 proc. internautów. Nowy produkt pozwoli na trafniejszy dobór form reklamy i grup jej odbiorców.
Trzy sieci, dzięki wdrażanej wspólnie nowej technologii, stworzą jednolitą bazę profili internautów. – Znając zachowania i oczekiwania internautów, będzie można emitować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta