Musimy poczekać na nowych emerytów
Rozmowa z Anną Gizą-Poleszczuk z Instytutu Socjologii UW
RZ: Czy dla fachowców od marketingu istnieje grupa konsumentów 50+?
Anna Giza-Poleszczuk: Oczywiście, że istnieje, ale nie w Polsce. Na Zachodzie w latach 90., gdy tamtejsze społeczeństwa zaczęły się starzeć, marketing ogarnęła prawdziwa obsesja na punkcie grupy 50+. Zauważono, że ci ludzie mają swój dochód już tylko dla siebie i chcą teraz mieć coś z życia. Trzeba ich było tylko nauczyć nowych nawyków – by zamiast wspierać dzieci, skupili się na sobie. Te wysiłki przyniosły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta