Kalaschnikow powalczy z Red Bullem
Nowy napój energetyczny. Do walki o rynek, którego wartość może sięgnąć w 2008 r. miliarda złotych, włącza się szwajcarska marka Kalaschnikow – dowiedziała się „Rz”. Jego głównymi rywalami mają być Red Bull i Burn
— Za trzy tygodnie napój energetyczny Kalaschnikow pojawi się w polskich sklepach – zapowiada Leszek Siwek, prezes szczecińskiej firmy Armada AG, która jest w Polsce wyłącznym dystrybutorem marki należącej do szwajcarskiej firmy dystrybucyjnej Itex. Nowy napój pojawi się w sumie w dziewięciu krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz na Litwie.
Polska jest dla Szwajcarów szczególnie kusząca. Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w 2007 roku wartość naszego rynku napojów energetycznych zwiększyła się o 84 proc. i sięgnęła 490 mln zł. Kupiliśmy w sumie ok. 48,2 mln litrów tych produktów, o blisko 150 proc. więcej niż w 2006 r. Producenci szacują, że w tym roku tempo powinno...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta