Multikino goni Cinema City
Kinowe ramie koncernu ITI szykuje nową strategię. Ekspansja w kraju i za granicą oraz dywersyfikacja działalności mają pomóc w debiucie na GPW
Multikino, które przygotowuje się do wejścia na giełdę, szuka sposobów, aby uniezależnić się od kaprysów kinowego widza.
– Nasze wpływy ze sprzedaży biletów rosną, ale, gdybyśmy na tym poprzestali, zawsze będziemy zależni od koniunktury i sezonowości branży filmowej – mówi Piotr Zygo, prezes Multikina.
Kierowana przez niego spółka wchodząca w skład grupy ITI miała w zeszłym roku 45,8 mln euro przychodów (były wyższe o 60 proc. niż w 2006 r.). W tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta