Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ponad 100 mln zł na reklamę kinową w 2011 r.

13 grudnia 2008 | Ekonomia | ML
Wpływy z reklamy w kinach będą w Polsce rosły, nawet kiedy media, takie jak radio czy prasa, będą je tracić.
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy z reklamy w kinach będą w Polsce rosły, nawet kiedy media, takie jak radio czy prasa, będą je tracić.

Za trzy lata na reklamę w kinach w Polsce firmy wydadzą 104 mln zł – wynika z prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia.

W ciągu najbliższych trzech lat wpływy z takiej reklamy będą rosły mimo spowolnienia w Polsce – gdzie rynku reklamowego nie dotknie tak silne wyhamowanie jak na Zachodzie i na świecie. I to mimo że już w przyszłym roku inne media, jak np. radio czy prasa, będą w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8192

Spis treści
Zamów abonament