Mamy alergię na reklamy
Warszawiaków bardziej niż krakowian drażnią reklamy i ogłoszenia pojawiające się w centrach miast. Tak wynika z badań przeprowadzonych w obu aglomeracjach.
Pierwszy raz ankiety zostały rozdane do wypełnienia na przełomie sierpnia i września. Druga tura badań zleconych przez Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej odbyła się w połowie listopada.
Mieszkańcy stolicy bardzo źle oceniają naklejanie plakatów i ogłoszeń w miejscach do tego nieprzeznaczonych, np. na przystankach czy słupach ogłoszeniowych. Dzikie reklamy drażnią aż 73 proc. badanych warszawiaków...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta