Szturm po większe telewizory
Co trzeci telewizor LCD kupiony w tym roku w polskich sklepach będzie miał przekątną powyżej 39 cali. Jednym z powodów są niskie ceny – w ciągu roku spadły o ok. 30 proc. Producenci rabatami starają się walczyć ze spadającą sprzedażą
Sprzedaż telewizorów LCD o przekątnych 40 cali lub więcej będzie w tym roku wyższa niż w przypadku najpopularniejszych dotąd modeli 32-calowych – wynika z danych Display Search oraz analiz serwisu skąpiec.plTe największe telewizory stanowią już prawie jedną trzecią całego rynku. Jednym z powodów wzrostu zainteresowania jest także moda. Polacy pod tym względem coraz bardziej przypominają Amerykanów, którzy od lat stawiają na luksus, kupując modele o dużych przekątnych ekranu.
– Od początku roku to zdecydowanie najszybciej rosnąca kategoria, także dzięki znaczącemu spadkowi cen – mówi Wioletta Batóg, rzecznik sieci Media Markt i Saturn. Duże telewizory w ciągu roku staniały bowiem średnio o 30 proc. A w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta