Liberty ma 70 tys. klientów
Liberty Direct zebrało w ciągu trzech kwartałów 2008 r. 42,6 mln zł składek – podała wczoraj spółka.
Firma rozpoczęła sprzedaż polis komunikacyjnych przez telefon i Internet we wrześniu 2007 roku. – Dotychczas pozyskaliśmy prawie 70 tys. klientów – mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct (LD) w Polsce. Oznacza to, że każdy z nich zostawił w tej firmie prawie 610 złotych składki.
Jednak CU Direct, które ruszyło trzy miesiące później niż LD, od stycznia do września 2008 r. zgromadziło 38,6 mln zł składek. W ubezpieczeniach direct w Polsce wciąż najsilniejszą pozycję ma Link4, który w tym samym okresie zebrał 195,6 mln zł składek (o 28 proc. więcej niż przed rokiem). Drugą pozycję ma Axa Ubezpieczenia, działająca podobnie jak Liberty w formie oddziału, z 57,3 mln zł składki brutto.