Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy klient – dobry klient

16 lipca 2009 | Życie Warszawy | Agata Sabała Agnieszka Grotek

Starzy klienci Orange czekają w kolejkach i tygodniami nie mogą załatwić prostej sprawy. Firma dba tylko o podpisujących nowe umowy

– Chciałam zmienić operatora sieci komórkowej i zachować swój numer – mówi czytelniczka „ŻW“. – Przy okazji dowiedziałam się, jak są traktowani klienci sieci, którzy chcą z niej odejść.

Kobieta złożyła wniosek o przeniesienie do nowego operatora. – Następnego dnia przyszedł SMS: „Twój dawny operator zgłosił problem“.

Kobieta przypomniała sobie, że numer został zarejestrowany na jej ojca. Razem poszli do punktu Orange przy ul. Pańskiej. Odczekali pół godziny w kolejce.

– Obsługująca nas pani kazała napisać podanie, skserowała oba dowody osobiste, wypełniłam nowy wniosek rejestracyjny. Kazano mi czekać 14...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8371

Spis treści
Zamów abonament