Nowy klient – dobry klient
Starzy klienci Orange czekają w kolejkach i tygodniami nie mogą załatwić prostej sprawy. Firma dba tylko o podpisujących nowe umowy
– Chciałam zmienić operatora sieci komórkowej i zachować swój numer – mówi czytelniczka „ŻW“. – Przy okazji dowiedziałam się, jak są traktowani klienci sieci, którzy chcą z niej odejść.
Kobieta złożyła wniosek o przeniesienie do nowego operatora. – Następnego dnia przyszedł SMS: „Twój dawny operator zgłosił problem“.
Kobieta przypomniała sobie, że numer został zarejestrowany na jej ojca. Razem poszli do punktu Orange przy ul. Pańskiej. Odczekali pół godziny w kolejce.
– Obsługująca nas pani kazała napisać podanie, skserowała oba dowody osobiste, wypełniłam nowy wniosek rejestracyjny. Kazano mi czekać 14...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta