Wielka klapa Aldiego w Polsce
Niemieckiemu gigantowi ekspansja nie idzie, a miał zawojować rynek. Po ponad roku sieć ma w Polsce zaledwie ok. 20 sklepów – wynika z informacji „Rz”
Aldi konsekwentnie nie udziela żadnych informacji na temat ekspansji w Polsce. Nie podaje nawet, ile ma sklepów, nie mówiąc już o planach.
Z nieoficjalnych informacji „Rz” wynika jednak, że sieć ma w Polsce jedynie ok. 20 sklepów. Gdy ruszała w lutym 2008 r., miała ich siedem. Czyli tempo rozwoju jest bardzo dalekie od oczekiwań. Zwłaszcza że wejście do Polski największej sieci dyskontowej na świecie traktowane było jako zapowiedź rewolucji na rynku i rękawica rzucona wprost liderowi sektora – Biedronce.
– Niewiele wiemy o sytuacji w centrali. Ale z powodu recesji w Niemczech mogło się okazać, że nikt nie chce pompować kolejnych środków na inwestycje w Polsce, zwłaszcza w obecnej sytuacji rynkowej – mówi Agnieszka Górnicka, prezes firmy doradczej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta