Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dwie dobre wiadomości

16 lipca 2009 | Ekonomia | Piotr Rudzki m2 presswire afp reuters
alcatel-lucent
źródło: Rzeczpospolita
alcatel-lucent

Akcje francusko-amerykańskiej spółki skoczyły w Paryżu aż o 10,9 proc., do 1,75 euro po informacji banku PSBC o instalacji przez nią nowego systemu łączności i po podwyższeniu przez Bank of America-Merrill Lynch rekomendacji dla jej akcji.

Postal Savings Bank of China poinformował o pomyślnym zainstalowaniu przez spółkę nowoczesnego telefonicznego ośrodka obsługi klientów i nowej sieci łączności. Pozwoli on zwiększyć oszczędności banku dzięki oferowaniu szerszej gamy usług drogą elektroniczną. Zapewni też centralne zarządzanie danymi, poprawi ich stabilność i funkcjonowanie banku zwłaszcza w godzinach szczytu. System Genesys oferowany przez Alcatel-Lucent jest najpowszechniej stosowanym na świecie przez ośrodki obsługi klienta. Ponad 100 mln klientów jest obsługiwanych dziennie w taki sposób przez ośrodki ponad 4 tys. firm.

Z kolei analitycy Bank of America-Merrill Lynch zalecili kupno akcji spółki (wcześniej radzili sprzedaż), bo spodziewają się więcej po nowym kierownictwie spółki, zwłaszcza dodatniej marży.

Brak okładki

Wydanie: 8371

Spis treści
Zamów abonament