Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizje mocno tną koszty

19 listopada 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Spadki wpływów z  reklam zmusiły telewizje do cięcia kosztów. Objęły one także wydatki na programy.
źródło: Rzeczpospolita
Spadki wpływów z reklam zmusiły telewizje do cięcia kosztów. Objęły one także wydatki na programy.

Stacje ograniczają wydatki na seriale i programy z udziałem gwiazd. Cierpią na tym przychody producentów

Niższe obroty mają w tym roku najwięksi producenci programów na zlecenie stacji telewizyjnych – ATM Grupa (m.in. „Ojciec Mateusz” i „Tancerze”) i Endemol Polska (np. „Milionerzy”). Telewizje mniej chętnie inwestują w nowości – wolą sprawdzone hity (jak „Taniec z gwiazdami” w TVN czy „Jak oni śpiewają” w Polsacie).

„To skutek dekoniunktury na rynku reklamy. Nadawcy telewizyjni z powodu malejących wpływów ograniczają wydatki na zakup nowych produkcji oraz zamawiają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8477

Spis treści
Zamów abonament