Telewizje mocno tną koszty
Stacje ograniczają wydatki na seriale i programy z udziałem gwiazd. Cierpią na tym przychody producentów
Niższe obroty mają w tym roku najwięksi producenci programów na zlecenie stacji telewizyjnych – ATM Grupa (m.in. „Ojciec Mateusz” i „Tancerze”) i Endemol Polska (np. „Milionerzy”). Telewizje mniej chętnie inwestują w nowości – wolą sprawdzone hity (jak „Taniec z gwiazdami” w TVN czy „Jak oni śpiewają” w Polsacie).
„To skutek dekoniunktury na rynku reklamy. Nadawcy telewizyjni z powodu malejących wpływów ograniczają wydatki na zakup nowych produkcji oraz zamawiają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta