Marna reklama gospodarki
Strategia promocji eksportu i gospodarki na dobre utknęła w ministerialnych biurkach
Jako „drugorzędny i marginalny” określił Business Centre Club nadesłany mu do zaopiniowania projekt dofinansowywania promocji przedsiębiorstw w ramach programu „Innowacyjna gospodarka”. Tymczasem oczekiwanej przez firmy kompleksowej promocji gospodarczej oraz programu wspierania eksporterów zdaniem ekspertów i organizacji reprezentujących przedsiębiorców nie ma.
– Dotychczasowe rezultaty działań promocyjnych są mało znaczące i stanowią przykład marnotrawienia publicznych pieniędzy – stwierdza przewodniczący Konwentu BCC Wojciech Warski. Według wicedyrektora w dziale doradztwa biznesowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta