Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketingowy savoir-vivre II

18 grudnia 2009 | Ekonomia | Mieczysław Groszek

Pisałem niedawno w tym miejscu o bardzo bezpośredniej formie dialogu pomiędzy tzw. doradcami klienta w bankach a klientem jako takim, poświęcając swoją osobę dla ilustracji tekstu przykładami.

Dla przypomnienia podam, że chodziło o szeroko pleniący się styl nakazowo-wołaczowy („czy zainwestowałeś już w najlepszą na rynku lokatę…?” ; „nie przegap niepowtarzalnej okazji!!!!”). Dziś wracam do sprawy, bo mam niedosyt, że nie opisałem całości zagadnienia.

Otóż prosty produkt wymaga prostych narzędzi. I tak jest w przypadku produktów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8502

Spis treści
Zamów abonament