Marketingowy savoir-vivre II
Pisałem niedawno w tym miejscu o bardzo bezpośredniej formie dialogu pomiędzy tzw. doradcami klienta w bankach a klientem jako takim, poświęcając swoją osobę dla ilustracji tekstu przykładami.
Dla przypomnienia podam, że chodziło o szeroko pleniący się styl nakazowo-wołaczowy („czy zainwestowałeś już w najlepszą na rynku lokatę…?” ; „nie przegap niepowtarzalnej okazji!!!!”). Dziś wracam do sprawy, bo mam niedosyt, że nie opisałem całości zagadnienia.
Otóż prosty produkt wymaga prostych narzędzi. I tak jest w przypadku produktów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta