Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec obniżek cen reklam w telewizjach

18 grudnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W przyszłym roku wartość sprzedanych reklam w telewizjach powinna wreszcie wzrosnąć. Wiele zależy od tego, czy za utrzymaniem cen reklam pójdzie obniżenie rabatów.
źródło: Rzeczpospolita
W przyszłym roku wartość sprzedanych reklam w telewizjach powinna wreszcie wzrosnąć. Wiele zależy od tego, czy za utrzymaniem cen reklam pójdzie obniżenie rabatów.

Styczniowe cenniki reklamowe największych stacji nie kuszą już upustami. Firmy zamierzają zwiększać przychody

Największe stacje telewizyjne stworzyły już cenniki reklamowe na styczeń przyszłego roku.

– Uśrednione ceny reklam dla wszystkich naszych stacji są na poziomie sprzed roku, ale w pasmach najlepszej oglądalności podnieśliśmy ceny i w kolejnych miesiącach będziemy kontynuować ten trend. Podobnie zrobiła w styczniowym cenniku TVN. W pasmach najlepszej oglądalności niektóre ceny są tam wyższe nawet o kilkanaście procent niż rok wcześniej – mówi „Rz” Zbigniew Badziak, dyrektor biura reklamy TVP.

Tomasz Tęcza, media manager w SPC House of Media, nie spodziewa się już w 2010 r. spadków cen w telewizjach. – Musimy się raczej liczyć z ich podwyżkami. Pytanie,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8502

Spis treści
Zamów abonament