Koniec obniżek cen reklam w telewizjach
Styczniowe cenniki reklamowe największych stacji nie kuszą już upustami. Firmy zamierzają zwiększać przychody
Największe stacje telewizyjne stworzyły już cenniki reklamowe na styczeń przyszłego roku.
– Uśrednione ceny reklam dla wszystkich naszych stacji są na poziomie sprzed roku, ale w pasmach najlepszej oglądalności podnieśliśmy ceny i w kolejnych miesiącach będziemy kontynuować ten trend. Podobnie zrobiła w styczniowym cenniku TVN. W pasmach najlepszej oglądalności niektóre ceny są tam wyższe nawet o kilkanaście procent niż rok wcześniej – mówi „Rz” Zbigniew Badziak, dyrektor biura reklamy TVP.
Tomasz Tęcza, media manager w SPC House of Media, nie spodziewa się już w 2010 r. spadków cen w telewizjach. – Musimy się raczej liczyć z ich podwyżkami. Pytanie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta