Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W USA reklama w sieci rośnie wbrew trendom na rynku

18 grudnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Choć cały rynek reklamy w USA w 2010 r. jeszcze się lekko skurczy, wpływy z reklamy internetowej urosną. W USA najszybciej rosną przychody reklamy wideo w sieci.
źródło: Rzeczpospolita
Choć cały rynek reklamy w USA w 2010 r. jeszcze się lekko skurczy, wpływy z reklamy internetowej urosną. W USA najszybciej rosną przychody reklamy wideo w sieci.

W 2010 r. cały rynek reklamy w Stanach wciąż będzie jeszcze na niewielkim minusie (0,5 proc.), a w tym odnotuje spory spadek, o 14,6 proc. Jednak wydatki na reklamę w sieci mają się lepiej niż cały rynek – wynika z analiz firmy eMarketer.

Wprawdzie nawet tak odporny na kryzys segment reklamowego rynku jak Internet zmniejszy się w tym roku za oceanem o 4,6 proc. (do 22,4 mld dol.), ale już w przyszłym roku spadki będą historią, a w 2014 r. wpływy z reklam w sieci wyniosą 34 mld...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8502

Spis treści
Zamów abonament