W USA reklama w sieci rośnie wbrew trendom na rynku
W 2010 r. cały rynek reklamy w Stanach wciąż będzie jeszcze na niewielkim minusie (0,5 proc.), a w tym odnotuje spory spadek, o 14,6 proc. Jednak wydatki na reklamę w sieci mają się lepiej niż cały rynek – wynika z analiz firmy eMarketer.
Wprawdzie nawet tak odporny na kryzys segment reklamowego rynku jak Internet zmniejszy się w tym roku za oceanem o 4,6 proc. (do 22,4 mld dol.), ale już w przyszłym roku spadki będą historią, a w 2014 r. wpływy z reklam w sieci wyniosą 34 mld...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta