Media tradycyjne czeka tabletoizacja
Media społecznościowe to już nie moda, to konieczność. Zarówno dla tych, którzy chcą coś usłyszeć, jak i tych, którzy chcą coś powiedzieć
Eryk Mistewicz
Kolejne słowo określi zmianę w komunikacji masowej: po tabloidyzacji mediów czas na ich tabletoizację. Oto nowe wyzwanie z jednej strony dla wydawców i dziennikarzy, z drugiej dla całego przemysłu obiegu informacji: marketingowców, PR-owców, agencji reklamowych i specjalistów komunikacji społecznej. Wyzwanie odnalezienia się w świecie generującym tak wielkie zmiany. W którym tablet i smartfon wyeliminuje tradycyjną gazetę, a klasyczna reklama na dobre już zginie w świecie informacyjnego szumu. W którym inaczej uprawiać się będzie politykę, inaczej zdobywać zwolenników drużyny piłkarskiej, inaczej sprzedawać swoje produkty i usługi. Inaczej wreszcie mówić o tym, co ma się do zaoferowania innym.
Świat komunikacji masowej jest dziś najszybciej rozwijającym się ze światów. Radio za czasów naszych dziadków potrzebowało 38 lat, aby uzyskać 50 milionów użytkowników, telewizja za czasów naszych ojców potrzebowała w tym celu 13 lat, Internet zaś ledwie cztery lata. W ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy aż
100 milionów użytkowników założyło konto na Facebooku. Także w ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy pobrano miliard aplikacji na iPoda. W tym aplikacje umożliwiające tworzenie własnych gazet w oparciu o technologię RSS i agregatory informacji oraz aplikacje umożliwiające pobranie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta