Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nestlé kontra Unilever, czyli spór o klientów

26 kwietnia 2010 | Prawo | Marek Domagalski

Unilever Polska odwołuje się od sądowego zakazu. Zabronił on spółce wymuszania na dystrybutorach klauzuli umownej, zgodnie z którą nie będą korzystać z innych programów lojalnościowych niż „Lato z Algidą 2010”

Warszawski Okręgowy Sąd Gospodarczy uwzględnił 7 kwietnia wniosek Nestlé Polska i zakazał jej konkurentowi umieszczania w umowach postanowień zabraniających korzystania z innych programów lojalnościowych niż program Unilever Polska. Dokładniej – programu dotyczącego lodów marki Nestlé. Dodajmy, że Nestlé Polska też ma taki program: „Złoty sezon z Nestlé 2010”.

Sąd uznał, że Nestlé dostatecznie uprawdopodobniła, że Unilever...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8608

Spis treści
Zamów abonament