Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sklepy wabią klientów

26 kwietnia 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz Ł.D

Duże sieci przy swoich placówkach otwierają już nie tylko stacje benzynowe, ale także małe centra handlowe czy apteki

Choć takie usługi odpowiadają tylko za kilka procent ich przychodów, mogą liczyć na mocniejsze przywiązanie klientów, co jest złą wiadomością dla małych sklepów.

Tesco latem otworzy w Częstochowie pierwszy sklep pod marką Extra, znaną już w Wielkiej Brytanii. Poza standardowym hipermarketem znajdą się w nim także optyk, placówki sieci telekomunikacyjnych czy apteki.

153 mld zł

wyniosła wartość handlu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8608

Spis treści
Zamów abonament