Sklepy wabią klientów
Duże sieci przy swoich placówkach otwierają już nie tylko stacje benzynowe, ale także małe centra handlowe czy apteki
Choć takie usługi odpowiadają tylko za kilka procent ich przychodów, mogą liczyć na mocniejsze przywiązanie klientów, co jest złą wiadomością dla małych sklepów.
Tesco latem otworzy w Częstochowie pierwszy sklep pod marką Extra, znaną już w Wielkiej Brytanii. Poza standardowym hipermarketem znajdą się w nim także optyk, placówki sieci telekomunikacyjnych czy apteki.
...153 mld zł
wyniosła wartość handlu
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta