Media walczą o zdrowe ceny
Firmy mediowe walczą z wywołanymi przez kryzys obniżkami cen reklam. Zdaniem branży zawędrowały one za daleko
Najbardziej pospadały w ubiegłym roku ceny reklam w telewizjach, ale rabaty, jakich przyciśnięte do muru media udzielały w kryzysowym roku, były dużo wyższe niż oficjalne spadki cenników. – Presja wywierana na media przez domy mediowe i reklamodawców była w ubiegłym roku bardzo duża, rabaty sięgały w mediach kilkudziesięciu procent – przyznał Maciej Kutak ze spółki Bauer Media należącej do grupy Bauer na konferencji Media Trendy.
...6,94 mld zł
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta