Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Media walczą o zdrowe ceny

26 kwietnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Firmy mediowe walczą z wywołanymi przez kryzys obniżkami cen reklam. Zdaniem branży zawędrowały one za daleko

Najbardziej pospadały w ubiegłym roku ceny reklam w telewizjach, ale rabaty, jakich przyciśnięte do muru media udzielały w kryzysowym roku, były dużo wyższe niż oficjalne spadki cenników. – Presja wywierana na media przez domy mediowe i reklamodawców była w ubiegłym roku bardzo duża, rabaty sięgały w mediach kilkudziesięciu procent – przyznał Maciej Kutak ze spółki Bauer Media należącej do grupy Bauer na konferencji Media Trendy.

6,94 mld zł

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8608

Spis treści
Zamów abonament