Niezależnie kto płaci, premia to nie usługa
Producent, który rozprowadza towary za pośrednictwem hurtowni, ale premie z tytułu osiągnięcia określonego poziomu obrotów wypłaca sklepom, nie świadczy usług
Takie konsekwencje wynikają z wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z 11 czerwca 2010 r.
Sprawa dotyczyła wniosku o interpretację. Z pytaniem do izby skarbowej wystąpiła spółka produkująca leki, która w celu zwiększenia sprzedaży zamierza przyznać premie pieniężne aptekom. Będą one wypłacane za dokonanie zakupów określonej liczby produktów w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta