Globalne marki zyskują
100 największych marek świata zwiększyło swoją wartość w kryzysie o prawie 22 proc. Na czele 124-letnia Coca-Cola. Najwięcej na wartości zyskał Apple
Najnowszy coroczny ranking 100 najdroższych marek świata (Best Global Brands 2010) firmy Interbrand (tworzy zestawienia od 26 lat) wyraźnie pokazał, że kryzys nie tylko nie pomniejszył wartości globalnych marek, ale ją podniósł (o 22 proc.).
Najdroższe marki wywodzą się z 14 krajów. Największą wartość mają produkty amerykańskie (761,6 mld dol.),...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta