Polacy nie znają luksusu
Symbolami dóbr z najwyższej półki są często popularne marki. O tych naprawdę luksusowych wiemy niewiele
Mimo rosnącej zamożności Polacy wciąż mają problem z określeniem, co jest towarem luksusowym – wynika z badania Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Testowi poddano próbę 800 osób, z nadreprezentacją tych określających siebie jako zamożne.
Wśród firm obuwniczych dla badanych najbardziej luksusowy jest Adidas, wśród kosmetyków Vichy, L’Oreal...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta