Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy nie znają luksusu

28 października 2010 | Pierwsza strona | Piotr Mazurkiewicz

Symbolami dóbr z najwyższej półki są często popularne marki. O tych naprawdę luksusowych wiemy niewiele

Mimo rosnącej zamożności Polacy wciąż mają problem z określeniem, co jest towarem luksusowym – wynika z badania Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Testowi poddano próbę 800 osób, z nadreprezentacją tych określających siebie jako zamożne.

Wśród firm obuwniczych dla badanych najbardziej luksusowy jest Adidas, wśród kosmetyków Vichy, L’Oreal...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8764

Spis treści
Zamów abonament